Publicitatea nu este o stiinta exacta. Inca nu s-a gasit formula pentru a determina rezultatele avute in urma investitiei intr-o campanie publicitara. Rezultatele pot aparea in unele cazuri imediat sau intr-un termen relativ scurt.
Pentru a verifica impactul campaniei de publicitate trebuie monitorizate vanzarile, portofoliul de clienti noi, traficul pe site. In acest proces vor fi implicate toate persoanele din companie incepand de la secretara, agentii de vanzari pana la echipa manageriala.
Succesul unei campanii de publicitate nu consta doar in informarea unui numar cat mai mare de persoane despre un produs/ serviciu ori legat de pretul acestuia, trebuie sa avem in vedere mai multe detalii. Un prim detaliu este informarea intregului personal despre campania de publicitate desfasurata cat si detalii despre produsele/ serviciile promovate. Obtinera unui feedback din partea clientior si monitorizarea surselor de trafic pe site sunt puncte forte in continuarea si dezvoltarea campaniei pe viitor.
Tendinta generala a consumatorului este sa plateasaca cat mai putin pe un produs cat mai bun. De asemenea clientii cauta produse si servicii de calitate, o livrare rapida, o garantie cat mai lunga, orice greseala din partea producatorului fiind taxata cu migrarea la concurenta.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu